Redesign – odświeżenie wizerunku firmy. Nowe logo, strona internetowa, wizytówki i ulotka
Po wielu latach funkcjonowania i stabilnej pozycji na rynku, odpowiedzialne firmy myślą o odświeżeniu swojego logo oraz wszystkich materiałów graficznych z nim związanych. Jest to pierwszy sygnał do odbioru firmy jako nowoczesnej, która stosuje najnowsze trendy.
Dla biura rachunkowego Best Service przygotowaliśmy kilka koncepcji logo, w której zachowana została kolorystyka. W niezmienionej formie pozostał sygnet drzewa. Zmianie uległa czcionka.
Dla porównania wersja logo przed zmianą i po zmianie:
Zmianie uległa także wizytówka. Przed i po zmianie:
Spójną całość zamyka nowa, dwujęzyczna strona internetowa, która jest już responsywna i dostosowana do wyświetlania na smartfonach. Zaprojektowaliśmy także ulotkę, po wydrukowaniu została dostarczona do klienta.
Poznaj inne projekty naszych stron internetowych.