Rodzaje stron internetowych
WIZYTÓWKA
Najprostsza wersja strony, która zawiera podstawowe informacje, kontakt i krótką ofertę.
FIRMOWA
Rozbudowana wersja strony z menu, wieloma podstronami, danymi do kontaktu.
CMS
Strona, na której treści można często aktualizować. Administracja następuje samodzielnie lub zostaje zlecona.
BLOG
Popularna strona dla blogerów, z możliwością samodzielnej aktualizacji wpisów i dodawania zdjęć do galerii.
Etapy współpracy
Prowadząc rozmowy z klientami staramy się pracować wg poniższych zasad, dzięki którym praca przebiega w sposób uporządkowany. Staramy się na każdym etapie informować klienta o postępach prac, jeśli mamy kwestie do wyjaśnienia dbamy by były one na bieżąco wyjaśniane. Także informujemy o swoich propozycjach ale ostateczna decyzja zawsze leży po stronie zleceniodawcy.
Jakie informacje (materiały) należy przygotować przed realizacją zlecenia?
- Zastanów się co chciałbyś przekazać swoim klientom, którzy znajdą się na Twojej stronie, jaką masz misję i wizję swojej firmy, unikalną propozycję sprzedaży.
- Czy zbadałeś już swoją konkurencję, czym chciałbyś się wyróżnić na tle konkurencji?
- Kim są Twoi klienci, jakich informacji będą poszukiwać na Twojej stronie, jakie mają potrzeby?
- Czy masz dopracowaną ofertę swojej firmy, produkty i usługi?
- Czy dysponujesz dobrej jakości zdjęciami swoich produktów i opisami swoich usług?
Strony, które zrobiliśmy dla naszych klientów
Dlaczego firma powinna mieć stronę internetową?
Strona firmowa wzmacnia wizerunek Twojej firmy. Twoja firma jest postrzegana jako wiarygodny i odpowiedzialny partner
Joel Comm w książce pt: Twitter Power How to Dominate Your Market One Tweet at a Time napisał o zasadach kiedy klienci dokonują zakupu. Wiele czynników i racjonalnych i emocjonalnych ma wpływ na podjęcie decyzji zakupowej.
Musimy najpierw zbadać, poznać firmę, znaleźć na stronie elementy, które wzbudzą nasze zainteresowanie i zaufanie.
Zakładka O nas/ O mnie/ O firmie – to tu użytkownik poznaje firmę, buduje sobie pierwsze skojarzenia.
Kiedy można polubić firmę? Pokazując zdjęcia zespołu. Budowanie wizerunku zespołu polega na ukazywaniu nie tylko twarzy ale także umiejscowienie pracowników w określonych warunkach pracy. W biurze, w aucie, w ogrodzie …
W zakładce Rekomendacje i Certyfikaty klient nabierze zaufania do firmy. Przeczyta o profesjonalnych realizacjach i poleceniach.
W kontakcie z klientami ważne są
4 zasady.
Know Me – Poznaj mnie
Like Me – Polub mnie
Trust Me – Zaufaj mi
Pay Me – Zapłać
Koniecznym elementem budowy strony jest responsywność
Oznacza to, że strona jest poprawnie wyświetlana i widoczna na komórce, tablecie, laptopie i komputerze. Taka strona zwiększa możliwości pozyskania klientów.
Już ponad 80 % użytkowników przegląda strony internetowe na urządzeniach mobilnych i ten trend będzie w przyszłości tylko rósł
Szybkość ładowania strony
Użytkownik strony jest wrażliwy na szybkość i łatwość znajdywania informacji na stronie.
Szybkość ładowania strony sprawdzisz tu: https://developers.google.com/speed
Co jeszcze wpływa na szybkość ładowania strony?
Jeśli strona jest poprawnie zbudowana pod względem semantycznym i strukturalnym należy umieścić ją na serwerze. Nawet dobrze zbudowana strona niekoniecznie może się szybko ładować. Parametry serwera także mają znaczenie. Na pewno spotkałeś się z sytuacją, że strony się zawieszały (nawet na stronach ministerstwa zdrowia, zus itd…). Dlaczego tak się dzieje? Ponieważ wykupuje się serwery, które mają niską przepustowość.
Masz stronę na WordPressie? Albo chcesz mieć taką stronę. To bardzo przyjazne środowisko pracy, sami korzystamy z tej możliwości. Jednak musisz wiedzieć, że silnik wordpressa znacząco obniża jakość strony i szybkość jej ładowania. Jest to wygodny system do zarządzania treścią i częstych aktualizacji treści. Czy na pewno potrzebujesz systemu do zarządzania treścią – CMS? Czy i jak często będziesz aktualizować stronę? Mamy klientów, którzy bardzo chcieli mieć system do samodzielnego zarządzania, do blogowania i robienia wpisów. Natłok pracy sprawił, że nie mieli czasu żeby stronę zaktualizować. WordPress potrzebuje opieki, bez aktualizacji systemu i wtyczek jest narażony na ataki i może się całkowicie zablokować.